wat vertel je wel/niet
Een zeker College voor de rechten van de mens heeft voor schoolklassen een poster gemaakt waarop echter
art 1 der universele Verklaring van de rechten van de mens ontbreekt. Hoewel het grondslag van Verdragen der Europese Unie is, zij het gesaboteerd door Den Haag en door de nederlandse rechters. En ook te Brussel nog allesbehalve uitgekristalliseerd.
Het is uitermate belangrijk dat op school de inhoud van dit artikel grondig onderwezen wordt. Het houdt automatisch allerlei elders ook nog eens genoemde rechten in. Bovendien omvat het recht op een eigen minimale plek om te wonen of te verblijven zonder dat een ander daar tegen je wil geld uit peurt. Het gaat hierbij niet over de timmerman die een reële prestatie levert maar over huisjesmelkers, hypotheekverstrekkers, enz. Ook impliceert art 1 recht op deelname aan het produktie proces. Hiertoe dienen betere en mindere banen telkens herverdeeld te worden, zodat werkloosheid tot nul daalt. Meer banen, lees meer asfalt, meer overbodige dingen en onnodige concurrentie heeft geen zin. Heel goed daarbij is om betaling uit de Schatkist te beperken tot een acht jaren. Roulatie dus om ieder kans te geven op ontplooiing. Dit geldt voor presidenten, kamerleden, hoogleraren, ambtenaren en blauw-op-straat. Want wat het laatste betreft heeft de NL politie fascistische neigingen en houdt men mensen zonder grondige reden staande of berooft hen zelfs van vrijheid. Bij goede militaire vorming om hoofd en handen te leren gebruiken kan normale orde gehandhaafd worden door het volk zelf, zoals ook gebruikelijk in het verleden.
Art 1 valt te beschouwen als een verzwakte weergave van het bijbelse Tweede Grote Gebod, dat daarom ook onderwezen moet worden. Dit Gebod -een verbod kan men trachten te omzeilen- is maatgevend voor alle mensen, inbegrepen moslims die over willen gaan tot terrorisme of dat goed keuren. Het harmonieert met wat Mozes aan de Tien Geboden meebracht; Mozes wordt in de islam gezien als een groot profeet.
Het valt aan te bevelen om de huidige kwaliteit van het onderwijs te meten door leerlingen en studenten te vragen wat de inhoud van art 1 en van het Tweede Grote Gebod is. Het Eerste kant zich ondermeer tegen bio-industrie. De Schepper maakte toch geen gehaktballen, drumsticks, kiloknallers.
De moderne staat heeft art 1 strikt te handhaven en te bestraffen wie daar afbreuk aan doen.
Aandacht verdient voorts "het vijftigste jaar". Veertig geldt als een volledige periode en bijv. mag niemand langer opgesloten worden dan veertig jaar voor eenzelfde misdrijf. Dat behelsde herverdeling der produktiemiddelen (vroeger alleen grond) bij de israëlieten (pas na 50 jaar was zeer coulant jegens bezitters). Herverdeling om loosers een nieuwe kans te geven doch vooral om jeugd ongeveer gelijke startposities te verschaffen. Bij ons hoort niemand levenslang als miljonair te parasiteren en derhalve ware in zeg twintig jaar groot privé kapitaal af te romen en te dirigeren naar de Schatkist of naar coco (collectieve, coöperatieve) ondernemingen, behoudens enige miljoenen voor erfgenamen. Bij het voortgezet onderwijs kan dit behandeld worden.
Art 1 tekent gelijkwaardigheid en dit omvat recht op deelname aan beraad en besluit. Zoals via referenda over hoofdzaken, waarna een ondergeschikt parlement zorgt voor uitwerking en dagelijkse controle. Thans is Nederland piramidaal georganiseerd en zelfs dominees willen niets weten van Uittocht, maar verkiezen de aan gewone mensen voorgezette vetpotten boven echte democratische gelijkwaardigheid. Als een minderheid de macht opeist en de zaken in eigen voordeel behartigt is dit een vorm van fascism. Men stelt zich boven medemensen, vernedert die. Hieraan gemeten is "Den Haag" te kenschetsen als modern licht fascistisch. Dat blijkt ook uit de "staatsgreep" van VVD en PvdA, die ondanks afwijzing door het volk toch de macht willen behouden. Meer dan 90% van de kamerleden buigt voor hun "koning", een pias die van de Schepper verkregen menselijke verantwoordelijkheid inruilde voor poen en vleierij.
De dames en heren horen derhalve bij het anti-democratische fascistische kamp; dit blijkt nog klaarder uit hun afwijzing van referenda, ondermeer dienend om zich overmatige macht toe te eigenen en in de piramide boven vele mindere medemensen te staan.
De nederlandse rechters hebben voor ingewijden een reputatie van zich naar de machthebbers plooien. Aldus konden regenten heersen, was er kolonialisme met tweederangs status van inboorlingen plus alle gevolgen van dien, kon er slavernij bestaan ondanks voldoende verlichte kennis, kreeg de bezetter in de Tweede Wereldoorlog niet de nodige tegenstand en wordt thans nota bene het woord van een politieman hoger aangeslagen dan van een andere burger. Het fascisme bij de politie is ook zichtbaar aan het steeds samen optreden van twee agenten zodat ze elkaar kunnen dekken, desnoods met leugen en bedrog. De schuld van deze uitermate ongunstige ontwikkeling ligt natuurlijk bij het volk. Er lijkt hulp nodig uit het buitenland om verbetering te krijgen. Heel belangrijk is het om falende rechters te verwijderen, een schop onder de kont te geven en te vervangen door wel eerlijke, bekwame personen. Het hoeft geen betoog dat onrechtmatig uit de Schatkist verkregen gelden, bijv. in fascistisch gekleurde handelwijze of zulke steunend, in aanmerking komen voor reparatie.
Is onderwijs hieromtrent op de universiteiten belangrijker dan streven naar carrière, waar thans zo het accent opgelegd wordt? Het is welhaast zeker dat dan de huidige professoren, deel uitmakend van de piramidale elite, vervangen moeten worden. De beide amsterdamse universiteiten gaan over op het engels, een taal die rang en standsverschil erin hamert; naar afkomst in Engeland en naar geld in Amerika. Alsof niet het nederlands volmaakt geschikt is voor je denken en uiten; zij het dat lelijkheden zoals het ge- best na te laten zijn net als in het gronings. De Bommels willen Amsterdam verder volproppen met nog meer studenten die dus geen goed onderwijs krijgen. Een alternatief is stichting van een nieuwe universiteit op de hoek van Eems en wad in combinatie met een centrum voor de Eemshaven en daarheen verplaatst vliegveld Eelde. Wie wil daar aan meewerken?
Een zeker College voor de rechten van de mens heeft voor schoolklassen een poster gemaakt waarop echter
art 1 der universele Verklaring van de rechten van de mens ontbreekt. Hoewel het grondslag van Verdragen der Europese Unie is, zij het gesaboteerd door Den Haag en door de nederlandse rechters. En ook te Brussel nog allesbehalve uitgekristalliseerd.
Het is uitermate belangrijk dat op school de inhoud van dit artikel grondig onderwezen wordt. Het houdt automatisch allerlei elders ook nog eens genoemde rechten in. Bovendien omvat het recht op een eigen minimale plek om te wonen of te verblijven zonder dat een ander daar tegen je wil geld uit peurt. Het gaat hierbij niet over de timmerman die een reële prestatie levert maar over huisjesmelkers, hypotheekverstrekkers, enz. Ook impliceert art 1 recht op deelname aan het produktie proces. Hiertoe dienen betere en mindere banen telkens herverdeeld te worden, zodat werkloosheid tot nul daalt. Meer banen, lees meer asfalt, meer overbodige dingen en onnodige concurrentie heeft geen zin. Heel goed daarbij is om betaling uit de Schatkist te beperken tot een acht jaren. Roulatie dus om ieder kans te geven op ontplooiing. Dit geldt voor presidenten, kamerleden, hoogleraren, ambtenaren en blauw-op-straat. Want wat het laatste betreft heeft de NL politie fascistische neigingen en houdt men mensen zonder grondige reden staande of berooft hen zelfs van vrijheid. Bij goede militaire vorming om hoofd en handen te leren gebruiken kan normale orde gehandhaafd worden door het volk zelf, zoals ook gebruikelijk in het verleden.
Art 1 valt te beschouwen als een verzwakte weergave van het bijbelse Tweede Grote Gebod, dat daarom ook onderwezen moet worden. Dit Gebod -een verbod kan men trachten te omzeilen- is maatgevend voor alle mensen, inbegrepen moslims die over willen gaan tot terrorisme of dat goed keuren. Het harmonieert met wat Mozes aan de Tien Geboden meebracht; Mozes wordt in de islam gezien als een groot profeet.
Het valt aan te bevelen om de huidige kwaliteit van het onderwijs te meten door leerlingen en studenten te vragen wat de inhoud van art 1 en van het Tweede Grote Gebod is. Het Eerste kant zich ondermeer tegen bio-industrie. De Schepper maakte toch geen gehaktballen, drumsticks, kiloknallers.
De moderne staat heeft art 1 strikt te handhaven en te bestraffen wie daar afbreuk aan doen.
Aandacht verdient voorts "het vijftigste jaar". Veertig geldt als een volledige periode en bijv. mag niemand langer opgesloten worden dan veertig jaar voor eenzelfde misdrijf. Dat behelsde herverdeling der produktiemiddelen (vroeger alleen grond) bij de israëlieten (pas na 50 jaar was zeer coulant jegens bezitters). Herverdeling om loosers een nieuwe kans te geven doch vooral om jeugd ongeveer gelijke startposities te verschaffen. Bij ons hoort niemand levenslang als miljonair te parasiteren en derhalve ware in zeg twintig jaar groot privé kapitaal af te romen en te dirigeren naar de Schatkist of naar coco (collectieve, coöperatieve) ondernemingen, behoudens enige miljoenen voor erfgenamen. Bij het voortgezet onderwijs kan dit behandeld worden.
Art 1 tekent gelijkwaardigheid en dit omvat recht op deelname aan beraad en besluit. Zoals via referenda over hoofdzaken, waarna een ondergeschikt parlement zorgt voor uitwerking en dagelijkse controle. Thans is Nederland piramidaal georganiseerd en zelfs dominees willen niets weten van Uittocht, maar verkiezen de aan gewone mensen voorgezette vetpotten boven echte democratische gelijkwaardigheid. Als een minderheid de macht opeist en de zaken in eigen voordeel behartigt is dit een vorm van fascism. Men stelt zich boven medemensen, vernedert die. Hieraan gemeten is "Den Haag" te kenschetsen als modern licht fascistisch. Dat blijkt ook uit de "staatsgreep" van VVD en PvdA, die ondanks afwijzing door het volk toch de macht willen behouden. Meer dan 90% van de kamerleden buigt voor hun "koning", een pias die van de Schepper verkregen menselijke verantwoordelijkheid inruilde voor poen en vleierij.
De dames en heren horen derhalve bij het anti-democratische fascistische kamp; dit blijkt nog klaarder uit hun afwijzing van referenda, ondermeer dienend om zich overmatige macht toe te eigenen en in de piramide boven vele mindere medemensen te staan.
De nederlandse rechters hebben voor ingewijden een reputatie van zich naar de machthebbers plooien. Aldus konden regenten heersen, was er kolonialisme met tweederangs status van inboorlingen plus alle gevolgen van dien, kon er slavernij bestaan ondanks voldoende verlichte kennis, kreeg de bezetter in de Tweede Wereldoorlog niet de nodige tegenstand en wordt thans nota bene het woord van een politieman hoger aangeslagen dan van een andere burger. Het fascisme bij de politie is ook zichtbaar aan het steeds samen optreden van twee agenten zodat ze elkaar kunnen dekken, desnoods met leugen en bedrog. De schuld van deze uitermate ongunstige ontwikkeling ligt natuurlijk bij het volk. Er lijkt hulp nodig uit het buitenland om verbetering te krijgen. Heel belangrijk is het om falende rechters te verwijderen, een schop onder de kont te geven en te vervangen door wel eerlijke, bekwame personen. Het hoeft geen betoog dat onrechtmatig uit de Schatkist verkregen gelden, bijv. in fascistisch gekleurde handelwijze of zulke steunend, in aanmerking komen voor reparatie.
Is onderwijs hieromtrent op de universiteiten belangrijker dan streven naar carrière, waar thans zo het accent opgelegd wordt? Het is welhaast zeker dat dan de huidige professoren, deel uitmakend van de piramidale elite, vervangen moeten worden. De beide amsterdamse universiteiten gaan over op het engels, een taal die rang en standsverschil erin hamert; naar afkomst in Engeland en naar geld in Amerika. Alsof niet het nederlands volmaakt geschikt is voor je denken en uiten; zij het dat lelijkheden zoals het ge- best na te laten zijn net als in het gronings. De Bommels willen Amsterdam verder volproppen met nog meer studenten die dus geen goed onderwijs krijgen. Een alternatief is stichting van een nieuwe universiteit op de hoek van Eems en wad in combinatie met een centrum voor de Eemshaven en daarheen verplaatst vliegveld Eelde. Wie wil daar aan meewerken?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten